خدایا سلام
نوشته شده توسط : ریما

خدایا سلام

میدونم این روزا خیلی گنهکار شدم

میدونی خدا خیلی خسته شدم

دیگه نمیتونم احساست کنم

میدونم هیچ وقت لطفت رو از من دریغ نکردی ولی

احساست نمیکنم

حالم خیلی گرفته

کاشکی یه جا پیدا میکردم

خودم و خودت ساعت ها مینشستیم حرف میزدیم

خدایا باور کن شدیدا بهت احتیاج دارم

خدایا باور کن دارم از تنهایی میمیرم

خدایا باور کن

خودت از دل من خبر داری، میدونی چی میگم

خدایا تنهام به خودت قسم

تنهام

به فریادم برس





:: موضوعات مرتبط: دل نوشته , ,
:: بازدید از این مطلب : 598
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: